خرید 0x: چگونه می‌توان در ارز دیجیتال 0x سرمایه‌گذاری کرد؟

آیا در فکر خرید ارز دیجیتال 0x هستید؟ قابل‌درک است، چرا که این ارز، گزینه جذابی برای سرمایه‌گذاری است. آیا دوست دارید بدانید 0x چه نوع ارزی است، چگونه کار می‌کند و پیش‌بینی‌های آینده این ارز دیجیتال چگونه است؟ در این مقاله، به‌تمامی این موارد و قابلیت‌های ارز دیجیتال 0x خواهیم پرداخت.

چگونه می‌توان ارز دیجیتال 0x را خریداری کرد؟

0x یک پلتفرم غیرمتمرکز معاملاتی است که در آینده امکان معامله هر محصولی را با کمترین هزینه فراهم خواهد کرد. آیا به آینده 0x اطمینان دارید؟ پس شاید سرمایه‌گذاری در 0x برای شما جذابیت داشته باشد.

آیا قصد خرید ارز دیجیتال 0x را دارید؟ می‌توانید این ارز را آنلاین خریداری کنید! می توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی 0x سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در 0x را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “0x”.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “0x” هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

0x چیست؟

0x یک ارز دیجیتال (که توکن آن ZRX نام دارد) است که قصد دارد با استفاده از پروتکلی به نام Zero Exchange، یک مرکز تبادل غیرمتمرکز ایجاد کند. این پروژه بر مبنای شبکه بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است و به همین دلیل، برای تمام توکن‌های ERC20 نیز در دسترس خواهد بود. ممکن است اصطلاحات فنی این ارز کمی گیج‌کننده به نظر برسد، اما در ادامه مزایای این شبکه را بررسی خواهیم کرد.

یکی از مزایای پروتکل 0x این است که صرافی‌های زیادی می‌توانند از این بستر استفاده کنند و در نتیجه هزینه تراکنش‌ها کاهش خواهد یافت. حجم معاملات این شبکه بالا خواهد بود. هنگامی که صرافی‌های مختلف از این بستر استفاده کنند، می‌توانند نقدینگی خود را در شبکه به اشتراک بگذارند و هزینه تراکنش‌ها نیز به دلیل حجم بالای معاملات، تقسیم شده و کاهش خواهد یافت. در واقع بیست صرافی کوچک می‌توانند همان حجم یک صرافی بزرگ را تشکیل دهند و درعین‌حال، هزینه تراکنش‌های شبکه کاهش خواهد یافت.

ارز دیجیتال 0x عملکردی شبیه به ارز دیجیتال Waves دارد. البته این ارز به طور خاص با اتریوم همکاری نمی‌کند.

0x

0x چگونه تأسیس شد؟

این ارز دیجیتال توسط امیر بندیلی (Amir Bandeali) و ویل وارن (Will Warren) در اکتبر ۲۰۱۶ تأسیس شده است. این دو اعتقاد داشتند که در آینده، هر چیز ارزشمندی مانند سهام، اشیای هنری، خودرو یا هر شیء دیگری با استفاده از توکن در یک بستر معاملاتی غیرمتمرکز معامله خواهد شد.

0x در عمل چگونه کار می‌کند؟

در صرافی، مالکیت ارزهای دیجیتال توسط قراردادهای هوشمند مدیریت می‌شود. این سازوکار مزیتی نیز دارد. شما به‌عنوان مالک، بدون هیچ واسطه‌ای (مثل بانک) مالک دارایی خود خواهید بود. هنگامی که در بستر این قراردادهای هوشمند تراکنشی انجام می‌شود، مثلاً ارز دیجیتالی فروخته می‌شود، هزینه کمی به‌عنوان کارمزد اخذ می‌شود.

یکی از معایب صرافی‌های کوچک این است که نسبت به صرافی‌های بزرگ، کارمزد دریافتی بالایی دارند. دلیل این هزینه بالاتر این است که حجم معاملات صرافی‌های کوچک، کمتر است. 0x با ادغام این صرافی‌های کوچک و تجمیع آن ها به‌عنوان یک صرافی بزرگ‌تر، توانسته است این مشکل را رفع نماید. در نتیجه، کارمزد دریافتی این صرافی‌ها نیز کمتر شده و هزینه تراکنش کاهش‌یافته است.

بلاک‌چین و 0x

کارکرد تکنولوژی بلاک‌چین در شبکه 0x نیز کمی تغییر پیدا کرده است تا هزینه‌های شبکه کاهش پیدا کند. برای مثال، دستورات خریدوفروش خارج از شبکه بلاک‌چین ثبت می‌شوند و تنها زمانی که معامله انجام شد، نتیجه معامله در شبکه بلاک‌چین ثبت خواهد شد. این بدین معناست که فشار کمتری بر روی شبکه بلاک‌چین خواهد بود و هر تراکنش اطلاعات کمتری خواهد داشت. از سوی دیگر، مالکان ارز دیجیتال به فهرست معاملات خود دسترسی خواهند داشت.

برای این کار، 0x سیستمی به نام Relayers را ابداع کرده است. این سیستم، یک صرافی غیرمتمرکز است که تمام دستورهای خرید را دنبال می‌کند و گزارش معاملات ناموفق را برای کاربران ارسال می‌کند. بهای این سرویس، با توکن ZRX پرداخت می‌شود. به‌علاوه، پروتکل 0x این امکان را به کاربران می‌دهد تا این توکن‌ها را با قیمت از پیش توافق شده، معامله کنند. این قیمت، ربطی به قیمت بازار ندارد و سفارش نقطه‌به‌نقطه نام دارد.

کاربردهای ZLX

ZLX توکن پروتکل 0x است. همان گونه که پیش‌تر نیز گفتیم، از این توکن برای پرداخت‌های درون شبکه بلاک‌چین استفاده می‌شود. به‌علاوه، این توکن توانایی کنترل شبکه بلاک‌چین را نیز دارد. در نتیجه، مالکان عمده توکن ZLX می‌توانند آینده پروژه را تحت تأثیر قرار دهند و تغییرات و نوآوری‌های پروژه، می‌تواند از سمت کاربران حقیقی شبکه پیشنهاد یا اعمال شود.

در کل یک میلیارد توکن ZLX وجود دارد که بیش از ۵۰۰ میلیون از این توکن اکنون در گردش است. در ژانویه ۲۰۲۱، هر توکن ZLX ۰.۵۱۸۶ دلار ارزش داشت. در نتیجه ارزش بازار 0x تقریباً ۴۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شد. حجم معاملات این ارز دیجیتال بالاست و در نتیجه، سرعت خریدوفروش بالایی نیز دارد.

خرید ZLX

خرید توکن ZLX که از پروتکل 0x استفاده می‌کند، ساده است. شما می‌توانید از صرافی‌هایی که ارز دیجیتال معامله می‌کنند، این ارز را خریداری کنید. همان گونه که در ادامه توضیح خواهیم داد، این ارز را می‌توانید در یک کیف پول دیجیتال ذخیره و نگهداری کنید. سیستم 0x از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز زیادی پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (Dapps) نرم‌افزارهایی هستند که بر مبنای تکنولوژی بلاک‌چین این امکان را به کاربر می‌دهند تا پرداخت‌های خود را با شکل‌های دیگری از ارز دیجیتال انجام دهد. 0x قصد دارد سیستم خود را برای کاربران راحت سازد. در نتیجه، شما می‌توانید در پلتفرم 0x از ارزهای مختلف استفاده کنید و نیازی نیست تا تمام دارایی خود را به ZLX تغییر دهید که قابلیت بسیار مناسبی است!

هنگام سرمایه‌گذاری در کیف پول ZLX، باید به چه نکاتی دقت کرد؟

ارز ZLX که بر مبنای پروتکل 0x ساخته شده است را می‌توان به‌راحتی در کیف پول دیجیتال ذخیره کرد. کیف‌های پول سخت‌افزاری، قابلیت رمزنگاری درونی دارند و گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. دارندگان این کیف پول، کنترل کامل بر روی دارایی خود خواهند داشت.

مراقب باشید: شما باید این رمزنگاری شخصی را به یاد داشته باشید. این نوع کیف پول بسیار امن است و به‌راحتی هک نمی‌شود، اما اگر رمز کیف پول خود را فراموش کنید، کیف پول و ارزهای درون آن بی‌ارزش خواهند شد. امنیت و قابل‌اعتماد بودن در دنیای ارزهای دیجیتال اهمیت زیادی دارند و 0x نیز بر روی این ویژگی‌ها تمرکز کرده است. این ارز دیجیتال، سیستم قابل اعتمادی را به وجود آورده است و توانسته است مشکل حجم کم تراکنش‌های مالی را در صرافی‌های کوچک به‌خوبی حل کند. با این کار، نیاز بخش بزرگی از بازار پاسخ داده شده است.

آیا باید در ارز دیجیتال 0x سرمایه‌گذاری کرد؟

آینده ارز دیجیتال 0x روشن به نظر می‌رسد. این ارز پروتکل بلاک‌چین امن و نوآورانه‌ای را ارائه داده است که باعث سهولت تجاری‌سازی این تکنولوژی شده است. این بستر غیرمتمرکز توانسته است با تجمیع صرافی‌های کوچک‌تر، هزینه تراکنش‌ها را بدون تحت تأثیر قراردادن امنیت کاهش دهد.

ما هیچگاه ارزش آینده تکنولوژی‌های مختلف بلاک‌چین یا پروتکل‌ها یا ارزهای دیجیتال را تخمین نمی‌زنیم. اما 0x همین حالا نیز نشان داده است که بازار تقاضای زیادی برای این نوع تکنولوژی دارد. همچنین، افق‌های زیادی برای آینده این ارز دیجیتال وجود دارد.

به همین دلیل، شاید بهتر باشد نگاهی دقیق‌تر به این ارز دیجیتال داشته باشید و ببینید که آیا سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال می‌تواند جذابیت و سودآوری داشته باشد یا خیر. همیشه پیش از خرید این ارز یا هر ارز دیجیتال دیگری، مطالعه کنید. با مطالعه، می‌توانید از تحولات و برنامه‌های آینده هر یک از پلتفرم‌های ارز دیجیتال مطلع شوید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *