چگونه میتوان سهام آمازون (Amazon) را خریداری کرد؟

سرمایه گذاری در آمازون (Amazon) میتواند بسیار سودمند باشد! ارزش این شرکت تجارت آنلاین، هر سال افزایش می یابد. اما چگونه میتوان سهام آمازون را خریداری کرد؟ آیا سرمایه گذاری در آمازون عاقلانه است؟ در این مقاله همه این موارد را بررسی میکنیم!

چگونه سهام آمازون را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام آمازون را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام آمازون استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام آمازون چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام آمازون چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم آمازون در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت آمازون

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت آمازون را پیدا کنید.

تحلیل آمازون

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام آمازون، مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم آمازون در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام آمازون را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم آمازون در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند آمازون در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام آمازون است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

تحلیل سهام آمازون: چه چیزی میخواهید بدانید؟

      • مزایا: آیا دلایل خوبی برای خرید سهام آمازون وجود دارد؟
      • ریسک: هنگام سرمایه گذاری در آمازون باید به چه نکاتی توجه کنید؟
      • درآمد شرکت: آمازون چگونه کسب درآمد میکند؟
      • توضیح: چگونه در چهار مرحله میتوان سهام آمازون را خریداری کرد؟
      • تاریخچه: آمازون چگونه به یکی از بزرگترین شرکت ها تبدیل شد؟
      • دارایی ها: آمازون صاحب کدام شرکت هاست؟
      • رسوایی ها: آمازون نیاز به چه بهبودهایی دارد؟

مزایای سرمایه گذاری در آمازون چیست؟

سرمایه گذاری در آمازون میتواند بسیار سودمند باشد! این شرکت کاملا با جامعه مدرن در تناسب است. امروزه اکثر افراد آنلاین خرید میکنند و در این میان، آمازون (Amazon) برند معتبری است. این شرکت در آمریکا تاسیس شد و اکنون در بسیاری از کشورها فعال است.

برای مثال، این شرکت در تلاش برای فتح اروپاست. این شرکت قصد دارد با وب سایت های بومی بازار اروپا را تصاحب کند. برای مثال، آمازون از سال 2020 وب سایت Amazon.nl را راه اندازی کرد تا خدمات خود را برای کشور هلند به زبان هلندی ارائه کند. این کار باعث افزایش درآمد و سود شرکت خواهد شد.

این شرکت ثابت کرده است که میتواند در بحران نیز دوام آورد. در زمان بحران کرونا، آمازون توانست عملکرد خود را حفظ کند. به علاوه، افراد بیشتری به خرید آنلاین روی آوردند که سودآوری شرکت را افزایش داد. در نتیجه، بحران کرونا توانست مشتریان جدیدی برای آمازون فراهم کند و درآمد شرکت افزایش یافت.

دفتر_مرکزی_آمازون

محصولات جدید و نوآوری

یکی از دلایل دیگری که برای خرید سهام آمازون میتوانید داشته باشید، این است که این شرکت منابع درآمد جدید بسیاری دارد. در ابتدا، تنها شرکت از طریق فروش آنلاین میتوانست درآمد داشته باشد. امروزه، آمازون (Amazon) در بخش های بسیاری فعال است. آمازون، خدمات ابری موفقی دارد و در بخش پخش آنلاین فیلم نیز، سرویس Amazon Prime Video را راه اندازی کرده است. انتظار میرود که سودآوری این بخش ها در آینده نیز افزایش یابد که درآمد شرکت را بالا خواهد برد.

آمازون همچنین، با سرمایه گذاری در پروژه های دیگر؛ در فکر نوآوری های تازه است. برای مثال، اخیرا این شرکت 700 میلیون دلار در شرکت Rivian که در تولید کامیون های الکتریکی فعال است، سرمایه گذاری کرده است. به علاوه، آمازون در شرکت Aurora Innovation که در حال تولید خودروهای خودران است نیز سرمایه گذاری کرده است. با سرمایه گذاری در این تکنولوژی ها، کسب و کار آمازون در آینده میتواند رونق بگیرد.

با این همه، آمازون شرکتی است که درآمد سالانه اش، هر ساله در حال افزایش است. سرمایه گذاران انتظار دارند که این رشد ادامه یابد. آیا شما نیز به آینده آمازون ایمان دارید؟ پس بهتر است چند سهم از آمازون خریداری کنید!

ریسک های سرمایه گذاری در آمازون چیست؟

آمازون یکی از بزرگترین شرکت های دنیاست. با این حال، سرمایه گذاری در آمازون کاملا بدون ریسک نیز نیست. در این بخش از مقاله، به ریسک های سرمایه گذاری در شرکت آمازون میپردازیم.

رقابت نفس گیر

بزرگترین ریسک برای آمازون، رقبای این شرکت هستند. برای مشتریان بسیار راحت است که شرکت دیگری را انتخاب کنند. در نتیجه، آمازون همواره باید در حال بهبود باشد و خدماتش را به مشتریان خود بهتر کند. شرکت های بیشتری مثل Wal-Mart و Home Depot در حال گسترش کسب و کار خود در اینترنت هستند. البته همواره شرکت های محلی نیز وجود دارند، مثلا Bol.com در هلند.

این رقابت میتواند فشاری مضاعف بر روی شرکت و درآمد آن داشته باشد. برای مثال، رقبا سعی میکنند که اجناس را ارزان تر از آمازون به دست مشتریان برسانند. به همین دلیل، ممکن است آمازون مشتریان خود را به رقبا واگذار کند. اگر آمازون بخواهد که قیمت محصولات را پایین بیاورد، سودآوری شرکت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

بخش خدمات ابری نیز رقبای زیادی دارد. رقیبان اصلی آمازون در این بخش Hewlett-Packard، Google، AT&T، IBM و Microsoft است که همه بخش خدمات ابری خود را راه اندازی کرده اند. همه این شرکت ها در حال تلاش برای کسب اکثریت بازار برای خود هستند.

رشد و سود احتمالی شرکت

ریسک دیگر، شک و تردید ها درباره سود و رشد شرکت در آینده است. بسیاری از افراد شک دارند که شرکتی مثل آمازون که حاشیه سود کمی دارد بتواند به رشد خود ادامه دهد. اگر آمازون (Amazon) نتواند رشد خود را ادامه دهد، قیمت سهام شرکت زیر فشار زیادی خواهد بود.

همین حالا هم نرخ رشد آمازون کمی رو به کاهش است. رشد شرکت قبلا 40 درصد بود اما اکنون نرخ رشد به 20 درصد در سال رسیده است. البته این الزاما به معنای ریسک نیست و میتوان اینگونه برداشت کرد که این شرکت در حال رسیدن به ثبات است.

البته باید به یاد داشته باشید که هنگامی که سهام شرکتی را میخرید، قیمتی که میپردازید نسبی است. قیمت سهام آمازون اکنون قیمت بالایی دارد و باید بتواند در درازمدت ارزش خود را حفظ کند. در حال حاضر، موردی برای نگرانی وجود ندارد اما اگر شرکت نتواند رشدی که از آن انتظار میرود را داشته باشد، قیمت سهام ضربه بزرگی خواهد خورد.

آمازون چگونه کسب درآمد میکند؟

قبل از این که اقدام به خریداری سهام از آمازون (Amazon) کنید، باید ببینید این شرکت درآمد خود را از چه روشی به دست می آورد؟ در این بخش از مقاله، منابع مختلف درآمد شرکت آمازون را بررسی خواهیم کرد.

خرده فروشی

آمازون هنوز هم اکثر درآمد خود را از طریق فروش محصولات خود به مشتریان به دست می آورد. طیف محصولاتی که آمازون ارائه میکند بسیار وسیع است و تقریبا هر چیزی که نیاز داشته باشید را میتوانید از آمازون خریداری کنید. آمازون همواره در پی یافتن مشتریان جدید است، برای مثال، این شرکت شروع به فروش کتاب های الکترونیکی در Kindle Store کرده است.

در زمان نوشتن این مقاله، آمازون حدود 50 درصد از درآمد خود را از طریق فروش محصولات بدست می آورد. اما سهم فروش محصول در کل درآمد شرکت در حال کاهش است. البته این خبر خوبی است، چرا که آمازون در حال جایگزین کردن درآمدهای جدید است. در نتیجه، حتی اگر فروش آمازون در آینده کم شود، درآمد شرکت کم نخواهد شد.

خرید_سهام_آمازون

فروش دیگران

20 درصد سود آمازون از فروش محصولات دیگران بر روی آمازون تشکیل میشود. فروشگاه ها و وب سایت های دیگر میتوانند محصولات خود را بر روی آمازون بفروشند. البته این قابلیت رایگان نیست، به ازای هر محصول آمازون، 99 سنت کارمزد دریافت میکند. اگر شما فروشنده ای حرفه ای باشید نیز، آمازون ماهانه 40 دلار حق عضویت به علاوه 6 تا 25 درصد از فروش را از شما دریافت خواهد کرد.

البته فروش از طریق آمازون بسیار جذاب است: آمازون مسئولیتی در قبال فروش شما ندارد. آمازون تنها یک پلتفرم برای ارائه محصولات عرضه میکند و در قبال فروش، کمیسیونی دریافت میکند. در نتیجه، فروشگاه آنلاین آمازون، محصولات گسترده ای خواهد داشت که این مورد هم به نفع مشتریان است و هم به نفع آمازون.

Amazon Web Services (AWS)

درآمد آمازون از سرویس های خدمات ابری نیز در حال گسترش است. در گذشته، شرکت مجبور بود سرمایه زیادی را برای تهیه تجهیزات خرج کند اما اکنون این تجهیزات آماده هستند و زمان بهره برداری از آن ها فرا رسیده است. در نتیجه حاشیه سود خدمات ابری بسیار بالاست. در حال حاضر، 15 درصد از کل درآمد آمازون از خدمات ابری تامین میشود و این درصد در حال افزایش است. پس ارائه خدمات ابری میتواند دلیل خوبی برای خرید سهام آمازون باشد.

Amazon Prime (Video)

یکی از درآمدهای جدید، آمازون، سرویس های پخش محتوا است که کاربران برای استفاده باید حق اشتراک پرداخت کنند. از سال 2005، آمازون سرویس Amazon Prime را به کاربران ارائه میکرد که به کاربران اجازه میداد بدون پرداخت هزینه ارسال، سفارش خود را دریافت کنند. این حق اشتراک، باعث میشد که شرکت درآمد ثابتی داشته باشد و مشتری نیز به این برند پایبند باشد. اگر شما برای ارسال رایگان آمازون، حق اشتراک پرداخت میکنید، احتمال این که از آمازون خرید کنید بسیار بالا خواهد رفت.

همچنین، آمازون میخواهد که با سرویس Amazon Prime Video، با نتفلیکس نیز رقابت کند. در این سرویس، کاربران میتوانند فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را مشاهده کنند. آمازون بر روی این سرویس، خدمات ویژه ای ارائه میدهد: مثلا از سال 2019، آمازون شروع به پخش فوتبال های انگلیسی کرد.

آیا فکر میکنید که آمازون توان رقابت با نتفلیکس را دارد؟ اگر جوابتان مثبت است، بهتر است با خرید سهام، در آمازون سرمایه گذاری کنید.

فروشگاه های فیزیکی و درآمدهای دیگر

آمازون در حال بازگشایی فروشگاه های فیزیکی است. در زمانی که مشتریان در حال روی آوردن به خرید اینترنتی هستند، این حرکت جالبی است. اما این کار بر اساس ایده هوشمندانه ای است: با افتتاح فروشگاه های فیزیکی، آمازون میخواهد پراکندگی مشتریان خود را محاسبه کند. همچنین میتوانند هزینه بازگشت کالا به آمازون از سمت مشتریان را نیز کم کنند چرا که مشتریان میتوانند کالا را به فروشگاه فیزیکی تحویل دهند. در زمان نگارش این مقاله، آمازون 7 درصد از درآمد خود را از فروشگاه های فیزیکی کسب میکند.

در آخر، این شرکت منابع درآمدی دیگری نیز دارد. برای مثال، آمازون سود خوبی از راه تبلیغات دریافت میکند.

چگونه میتوان سهام آمازون را در چهار قدم خریداری کرد؟

برای خرید سهام آمازون، کافی است که این مراحل را طی کنید. در این بخش از مقاله، به شما میگوییم که چگونه میتوانید در آمازون سرمایه گذاری کنید.

درباره سهام آمازون تحقیق کنید

بسیاری از افراد فراموش میکنند که قبل از خرید سهام باید اول تحلیل کنند. وقتی بدون هیچ دلیلی سهام آمازون را خریداری میکنید، احتمالا ضرر خواهید کرد. برنامه های این شرکت برای آینده را بررسی کنید و ببینید که آیا خرید سهام جذاب است یا خیر.

برای تحلیل سهام آمازون، دو روش آنالیز متفاوت وجود دارد که میتوانید از آن بهره بگیرید:

البته میتوانید این روش ها را با هم ترکیب کنید. هنگامی که تصمیم خود را برای خرید سهام گرفتید، باید یک حساب کاربری در یک کارگزاری افتتاح کنید.

باز کردن حساب کاربری در یک کارگزاری

کارگزاری نهادی است که خرید و فروش سهام را برای شما ممکن میکند. میتوانید سهام آمازون را از هر کارگزاری خریداری کنید. هر چه باشد، آمازون یکی از بزرگترین شرکت های دنیاست!

به شما پیشنهاد میکنیم که یک کارگزاری با کارگزاری کم انتخاب کنید. سرمایه گذاری در یک کارگزاری گران میتواند هزاران دلار برای شما هزینه داشته باشد. به همین دلیل، با استفاده از لینک زیر، بهترین کارگزاری ها را با هم مقایسه کنید:

تصمیم بگیرید که چقدر میخواهید سرمایه گذاری کنید

پیشنهاد نمیکنیم که تمام سرمایه خود را در یک سهم قرار دهید. باید ببینید چه شرکتی مناسب سبد سرمایه گذاری شما است. سرمایه گذارانی که قدرت ریسک بالاتری دارند میتوانند پول بیشتری را در آمازون سرمایه گذاری کنند. از آنجایی قیمت سهام به رشد شرکت مرتبط است، سرمایه گذاری در آمازون میتواند بسیار پر نوسان باشد.

یادتان باشد که سرمایه گذاری معمولا بلند مدت است. پس حتما با پولی اقدام به سرمایه گذاری کنید که امکان از دست دادن آن را دارید. پیشنهاد میکنیم که به صورت پله ای سرمایه گذاری کنید: به این روش سرمایه گذاری متوسط میانگین دلاری نیز گفته میشود. با این کار، احتمال خرید سهام آمازون در بالاترین قیمت را پایین می آورید.

خرید سهام آمازون

بعد از این که تصمیم گرفتید چه مقدار از سرمایه خود را میخواهید در آمازون سرمایه گذاری کنید، میتوانید در یک کارگزاری ثبت سفارش کنید. دو نوع ثبت سفارش وجود دارد: سفارش بازار و سفارش محدود. برای سرمایه گذارانی که قصد خرید سهام آمازون برای بلند مدت را دارند، سفارش بازار (Market Order) میتواند گزینه خوبی باشد. با این گزینه، سهام در بهترین قیمت ممکن برای شما خریداری میشود. شما میتوانید از سفارش بازار برای خرید سهام آمازون در هنگام حجم و نقدینگی بالا استفاده کنید.

همچنین میتوانید از سفارش محدود (Limit Order) نیز استفاده کنید. در سفارش محدود، قیمتی را که میخواهید سهام در آن قیمت خریده شود مشخص میکنید. این نوع سفارش برای معامله گران فعال که میخواهند از نوسانات بازار سود کسب کنند، بسیار مناسب است.

بعد از خرید سهام، باید نتایج خود را مدام بررسی کنید. ببینید آیا شرکت هنوز عملکرد خوبی دارد یا خیر. اگر عملکرد شرکت چندان مناسب نیست، شاید بهتر باشد که سهام خود را بفروشید.

تاریخچه آمازون

جف بزوس (Jeff Bezos) از دهه 1990 ایده آمازون را در سر داشت که بعدا این ایده او را به یکی از ثروتمندترین افراد دنیا تبدیل کرد. او در سال 1994 از یک وب سایت فروش کتاب شروع کرد. او این کار را به این دلیل انجام داد که دید اینترنت سالانه 2300 درصد رشد میکند. این ایده او بسیار موفق شد: در سه سال اول، آمازون توانست 16 میلیون دلار فروش داشته باشد و 180،000 کتاب را به بیش از 100 کشور جهان بفروشد.

جف بزوس قبلا در وال استریت کار میکرد و به دلیل تجربه اش، تصمیم گرفت سهام شرکت را عرضه کند. در اولین روز عرضه در سال 1997، هر سهم 1.72 دلار فروش رفت. سرمایه گذاری در آن زمان میتوانست بسیار سودمند باشد، چرا که هر سهم آن زمان اکنون به بیش از 3000 دلار تبدیل شده است!

جف_بزوس_موسس_آمازون

جف بزوس (سمت راست) موسس آمازون

جالب است بدانید که آمازون یکی از معدود شرکت هایی بود که از حباب اینترنت جان سالم به در برد. اما آمازون یک سقوط هم داشت، از 112 دلار به 5.5 دلار! این سقوط به این دلیل بود که آمازون شروع به سرمایه گذاری در چند استارت آپ کرد که نه تنها موفق نبودند، بلکه بدهی زیادی نیز داشتند. اما آمازون نه تنها دوام آورد بلکه به یکی از بزرگترین شرکت های دنیا تبدیل شد.

برای مثال، آمازون بعد از اپل اولین شرکتی بود که به ارزش یک تریلیون دلار رسید. جف بزوس هنوز هم مالک 16 درصد شرکت است و آمازون بیش از 600،000 کارمند دارد. آمازون، رهبر بازار آمریکا نام دارد و بیش از نصف تجارت الکترونیک آمریکا نیز از طریق آمازون انجام میشود.

در ضمن، جف بزوس احتمالا اکنون از ازدواج خود نیز پشیمان است چرا که اخیرا طلاق گران قیمتی نیز داشت و مجبور شد نصف سرمایه خود را واگذار کند.

دارایی ها و پروژه های دیگر

آمازون Whole Foods Markets را در سال 2017 به ازای 42 دلار در هر سهم خریداری کرد. این برند یکی از سوپرمارکت های زنجیره ای در دنیاست. آمازون امید دارد که بتواند از این شبکه پخش غذا برای پخش محصولات خود استفاده کند.

Whole_Foods_Amazon

در سال 2018، آمازون داروخانه آنلاین PillPack را نیز خریداری کرد. این شرکت داروهای نسخه ای را ارسال میکند و در آمریکا فعالیت میکند. آمازون نیز مجوز فروش داروهای نسخه ای را دارد. در نتیجه، آمازون جایگاهی نیز برای خود در فروش دارو پیدا کرده است. ارزش این بازار 560 میلیارد دلار است و میتواند سود خوبی برای آمازون داشته باشد.

علاوه بر خریدن این شرکت ها، آمازون چندین پروژه کوچک نیز دارد. برای مثال، آمازون صاحب Alexa Internet، A9.com و Internet movie Database است. همچنین آمازون سرویس Amazon Mechanical Turk را نیز اداره میکند که به کاربران اجازه میدهد که با هزینه ای کم، کارهای خانه خود را انجام دهند.

این نوع خریداری ها، سرمایه گذاری های آمازون را متنوع میکند و ریسک بخش های مختلف آمازون را کم خواهد کرد، در نتیجه، سرمایه گذاری در آمازون میتواند جذاب باشد.

رسوایی های آمازون

نگاه ها به آمازون همیشه مثبت نبوده است. برای مثال، این شرکت موضوع مستند The Truth Behind The click بود. این مستند وضعیت بد کارگران پخش کالا در آمازون را نشان داد. آمازون با اتحادیه های کارگری رابطه خوبی ندارد و به وضعیت کارگران و کارمندان خود علاقه چندانی نشان نمیدهد.

تحقیقی در سال 2016 توسط BBC انجام شد که نشان میداد رانندگان آمازون تحت فشار شدید هستند. در نتیجه ممکن است بیش از حد سریع رانندگی کنند و امنیت خود و دیگران به به خطر می اندازند.

همچنین، بسیاری اعتقاد دارند که آمازون با کارمندان خود مانند ربات رفتار میکند. مثلا در سال 2016، آمازون اختراعی را ثبت کرد که کارگران را در قفسی برای حمل بار قرار میداد. اختراع دیگر این شرکت دستبند هایی است که با ویبره کارگران را به محل درست هدایت میکند.

علاوه بر این رسوایی ها، آمازون حقوق بسیار کمی به کارگران خود میپردازد. بسیاری از کارگران مجبور هستند برای خورد و خوراک خود از کوپن های غذا استفاده کنند.

همچنین، این شرکت تا جای ممکن از پرداخت مالیات نیز طفره میرود. گردش مالی این شرکت تنها در آمریکا 3.35 میلیارد دلار است و مالیات پرداختی آمازون تنها 1.8 میلیون دلار است که تنها 0.05 درصد درآمد آن ها میشود!

این رسوایی ها قطعا عملکرد شرکت را تحت تاثیر قرار میدهد. برای مثال، اگر شرکت بخواهد که مالیات بیشتری بدهد، سوددهی شرکت کاهش خواهد یافت. خوب است که قبل از سرمایه گذاری در آمازون، به این مسائل فکر کنید.

انبار_آمازون

سرمایه گذاری آنلاین در آمازون

آمازون سهام خود را در سال 1997 عرضه کرد و تا امروز هرکسی میتواند در این شرکت سرمایه گذاری کند. میتوان با خرید سهام این شرکت، این سرمایه گذاری را انجام داد. آمازون یکی از شرکت های تکنولوژی است که در بازار بورس Nasdaq معامله میشود. اگر میخواهید سهام آمازون را خریداری کنید، باید به این بازار بورس مراجعه کنید.

برای خرید سهام آمازون در بازار بورس Nasdaq مجبور نیستید به آمریکا سفر کنید. شما میتوانید سهام CFD آمازون را آنلاین معامله کنید. میتوانید این کار را با یک کارگزاری آنلاین مثل Plus500 انجام دهید. یک حساب کاربری آزمایشی بسازید و شروه به سرمایه گذاری کنید.

نکته: با یک حساب کاربری آزمایشی تمرین کنید

اگر خودتان بخواهید میتوانید همین امروز در آمازون (Amazon) سرمایه گذاری کنید. اگر یک سرمایه گذار با تجربه هستید، مشکلی نیست. در این صورت شما دانش کافی برای تصمیمات درست تجاری را دارید و احتمالا نتایج خوبی نیز کسب خواهید کرد.

آیا یک سرمایه گذار مبتدی هستید؟ در این صورت به شما پیشنهاد میکنیم به خوبی سرمایه گذاری را تمرین کنید. با تمرین سرمایه گذاری، احتمال موفقیت شما در سرمایه گذاری واقعی بیشتر خواهد شد.

میتوانید با افتتاح یک حساب کاربری آزمایشی به تمرین معامله و سرمایه گذاری بپردازید. آیا در تمرین های خود نتایج خوبی کسب کردید و معاملات سودمندی داشتید؟ پس میتوانید به سرمایه گذاری واقعی بپردازید. میتوانید با تبدیل حساب کاربری آزمایشی به حساب واقعی، به سرمایه گذاری حقیقی بپردازید.

از لینک زیر یک حساب کاربری آزمایشی افتتاح کنید:

چند نکته برای سرمایه گذاری در آمازون

  • نگاهی به ترند کلی بازار داشته باشید و همراه این ترند شوید.
  • قبل از سرمایه گذاری، نگاهی به اوضاع کلی اقتصاد داشته باشید.
  • از حد ضرر (Stop Loss)  برای کنترل ضرر معاملات خود استفاده کنید.
  • هنگامی که قیمت سهام آمازون در حال کاهش است، پیش فروش (Short) کنید.
  • تنها با پولی که امکان از دست دادن آن را دارید، سرمایه گذاری کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *