چگونه می‌تواند سهام شرکت‌های دانمارکی را خریداری کرد؟

سرمایه‌گذاری در دانمارک محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. البته جای تعجب ندارد، چراکه شاخص این بازار بین سال‌های 2005 تا 2015، سودی 154 درصدی داشته است. این رشد باعث شده است که بازار بورس دانمارک بهترین عملکرد را بین بازار بورس کشورهای غربی داشته باشد. اما چگونه می‌تواند در دانمارک سرمایه‌گذاری کرد؟ در این مقاله، تمام اطلاعاتی را که درباره سرمایه‌گذاری در دانمارک نیاز دارید، پیدا خواهید کرد.

چگونه می‌تواند به تجارت فعال سهام‌های دانمارکی پرداخت؟

قیمت سهام شرکت‌های دانمارکی، تحت تأثیر اخبار و وقایع می‌توانند نوسان زیادی داشته باشند. مثلاً در زمان بحران مالی یا همه‌گیری کرونا، دیدیم که بسیاری از سهام‌های دانمارکی، ارزش خود را از دست دادند. با معامله یا ترید فعال سهام شرکت‌های دانمارکی، می‌توانید به این تحولات در کوتاه‌مدت، پاسخ مناسب دهید.

یکی از کارگزاری‌هایی که امکان معامله فعال سهام شرکت‌های دانمارکی را به شما می‌دهد، Plus500 است. شما می‌توانید در Plus500 به خرید و فروش CFD سهام شرکت‌های دانمارکی بپردازید. از لینک زیر، همین حالا یک حساب کاربری آزمایشی و رایگان در Plus500 افتتاح کنید:

از کدام کارگزاری می‌تواند سهام شرکت‌های دانمارکی را خریداری کرد؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام شرکت های دانمارکی را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام شرکت های دانمارکی استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

به نرخ مبادله ارز توجه کنید

هنگامی‌که قصد سرمایه‌گذاری در دانمارک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به نرخ کرون دانمارک توجه داشته باشید. نرخ مبادله این ارز، خصوصاً زمانی که از ارزی دیگر سهام شرکت‌های دانمارکی را خریداری می‌کنید، می‌تواند بر روی سرمایه‌گذاری شما تأثیر بگذارد.

بهترین سهام‌های دانمارکی کدام‌اند؟

احتمالاً دوست دارید بهترین سهام دانمارکی را پیدا کنید و در آن سرمایه‌گذاری کنید. بهترین سهام برای بعضی سرمایه‌گذاران، به معنی بزرگ‌ترین شرکت است. بسیاری از سرمایه‌گذاران نیز، Carlsberg را انتخاب میکنند، چراکه آبجوی تولیدی این شرکت را دوست دارند. احتمالاً میدانید که این سوال که بهترین سهام دانمارکی کدام است، جواب واضحی ندارد.

درهرحال، پیش از سرمایه‌گذاری در هر شرکتی، باید برنامه‌های آینده آن شرکت را تحلیل و بررسی کنید. همچنین آمار و ارقام مالی شرکت و سود و زیان سال‌های گذشته را نیز آنالیز کنید تا ببینید این شرکت عملکرد مالی سالمی دارد یا خیر. با این کار، از اتفاقات ناخوشایند، جلوگیری خواهید کرد.

چگونه می‌توان سهام کارلزبرگ (Carlsberg) را خریداری کرد؟