سرمایه گذاری رایگان در بورس و فارکس

“سرمایه گذاری رایگان…” ممکن است مثل افسانه به نظر برسد. اما واقعا، سرمایه گذاری رایگان ممکن است! بعضی کارگزاری ها، امکان سرمایه گذاری رایگان را بدون هیچ هزینه اضافی به شما میدهند. از طرف دیگر، بعضی کارگزاری های دیگر، به شما نسخه ای آزمایشی و نامحدود برای امتحان کردن قابلیت هایشان و شروع معامله به شما میدهند. در این مقاله نگاهی میندازیم به نهادهایی که میتوانید با آن ها به سرمایه گذاری رایگان بپردازید.

کجا میتوانم رایگان سرمایه گذاری کنم؟

نگاهی خواهیم انداخت به کارگزاری هایی که 100 درصد بدون کارمزد و بدون کمیسیون، میتوانید اقدام به سرمایه گذاری کنید. همچنین به این میپردازیم که چرا این کارگزاری ها کارمزدی دریافت نمیکنند.

Freedom24: سرمایه گذاری رایگان در بورس و ارزهای دیجیتال

بیشتر کارگزاری ها کارمزد دریافت میکنند. Freedom24 اما یک استثناست و هیچ کارمزدی دریافت نمیکند. به همین خاطر، در Freedom24 میتوانید اقدام به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و بورس کنید.

این ویژگی، Freedom24 را بسیار مناسب برای سرمایه گذاری های کوچک میکند. همچنین، یک حساب کاربری رایگان و آزمایشی نیز برای امتحان کردن و تجربه کردن بدون ریسک قابلیت های Freedom24 موجود است. از لینک زیر، همین حالا یک حساب کاربری باز کنید:

سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.

سرمایه_گذاری_رایگان_در_بورس_Freedom24

معامله سهام، بدون پرداخت کمیسیون در Freedom24

چرا Freedom24 قابلیت سرمایه گذاری رایگان را ارائه میدهد؟

خرید سهام در Freedom24 بدون هیچ کارمزدی است. Freedom24 از کاربران برای خرید سهام کارمزد نمیگیرد به این امید که برای دیگر محصولات خود مشتری جذب کند. Freedom24 همچنین، امکان معامله سهم های CFD را به کاربران میدهد.

از آنجایی که معامله با اعتبار، همراه با نرخ سود است، معامله سهم های CFD بیشتر برای این کارگزاری سودمند است. علاقه ای به معامله CFD ندارید؟ در اینصورت، همچنان میتوانید از خدمات رایگان Freedom24 استفاده کنید. دوست دارید بیشتر درباره کارگزاری Freedom24 بدانید؟ بررسی ما را درباره این کارگزاری مطالعه کنید.

Plus500: سرمایه گذاری در CFD بدون کمیسیون

آیا ترجیح میدهید به معامله فعال سهام های بازار بورس بپردازید؟ پس معاملات CFD انتخاب شما خواهد بود. CFD به شما امکان معامله بر افت و خیز قیمت سهام ها را میدهد.

به همین جهت، شما قادر خواهید بود به تناسب رفتار بازار سرمایه گذاری انجام دهید. در کارگزاری Plus500، مشتریان، کارمزد ثابتی بر روی معاملات خود نمی پردازند. به همین دلیل، سرمایه گذاری های کوچک هم میتواند به معاملات فعال مناسب تبدیل شود. اگر میخواهید قابلیت های این کارگزاری را با یک حساب کاربری آزمایشی امتحان کنید، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.

معامله_بدون_کمیسیون_Plus500

چرا سرمایه گذاری در Plus500 بدون کمیسیون است؟

Plus500 از روش های دیگری از مشتریان خود پول در می آورد. این کارگزاری، کارمزد تخصیص اعتباراتی را که بیش از یک روز نزد مشتری میماند دریافت میکند. همچنین شما مبلغی را به عنوان Spread پرداخت میکنید که در واقع اختلاف قیمتی بین مبلغ خرید و فروش شماست. به همین دلیل، شما باید بازگشت سود خود را در Plus500 به دقت محاسبه کنید.

آیا سرمایه گذاری رایگان، صد در صد رایگان است؟

باور کردنش سخت است… جمله ای است که زیاد درباره سرویس های آنلاین رایگان گفته میشود. جمله ای که زیاد درباره معاملات رایگان نیز گفته میشود. در بسیاری از موارد، کارگزاری ها از ارائه خدمات رایگان، اهداف تجاری دارند. بسیاری از کارگزاری ها، این خدمات رایگان را ارائه میدهند تا برای خدمات دیگر خود مشتری جذب کنند.

به همین دلیل، بسیار مهم است که اهداف پشت پرده آن ها را از ارائه خدمات رایگان، بدانیم. در بعضی موارد، سرمایه گذاری رایگان، واقعا رایگان است. اما هوشیار باشید! به دقت چک کنید که آیا هزینه های “مخفی” دیگری در پس این خدمات رایگان وجود دارد یا خیر و ببینید آیا میخواهید “بهای” این خدمات رایگان را بپردازید یا خیر.

سرمایه_گذاری_رایگان

آیا جایزه رایگانی هم میشود دریافت کرد؟

در گذشته، بسیاری از کارگزاری ها، جایزه های رایگانی را به سرمایه گذاران میدادند. متاسفانه آن دوران، به اتمام رسیده است. قوانین و مقررات جدیدی وضع شده است که اعطای جایزه را به کاربران از سوی کارگزاری ها ممنوع کرده است. آیا به تبلیغی برای اعطای جایزه برخورد کرده اید؟ آن را به حال خود بگذارید! کارگزاری هایی که وعده دادن جایزه به کاربران جدید میدهند، در حال قانون شکنی هستند و باید از آن ها دوری کرد.

برای چه کسانی سرمایه گذاری رایگان جذاب تر است؟

سرمایه گذاری رایگان، بیشتر برای افرادی با سرمایه کم جذاب است. خرید سهام با سرمایه کم، ممکن است کارمزد بالایی داشته باشد. 3 دلار کارمزد در یک تراکنش 100 دلاری، برابر 3 درصد هزینه برای سرمایه شماست. این مبلغ، هنگامی که شما با سرمایه ای 10،000 دلاری سرمایه گذاری میکنید، تنها 0.03 درصد خواهد بود. احتمال سود 3 درصدی بسیار کمتر از احتمال سود 0.03 درصدی است.

اگر میخواهید با سرمایه ای کم سرمایه گذاری کنید، یک کارگزاری بدون کارمزد، برایتان بسیار جذاب تر خواهد بود. به این طریق، شما میتوانید حتی یا سرمایه ای کم نیز، سود خوبی کسب کنید.

چرا باید حواستان به هزینه های سرمایه گذاری باشد؟

بسیار مهم است که کارگزاری که انتخاب میکنید، هزینه های پایینی داشته باشد. هزینه های تراکنش، میتواند تاثیری جدی بر روی سود دریافتی شما داشته باشد. در دراز مدت، یک کارگزاری گران، میتواند هزاران یورو خرج روی دست شما بگذارد. آیا میخواهید بدانید کدام کارگزاری مناسب شرایط شماست؟ از ابزار مقایسه ما استفاده کنید تا کارمزد کارگزاری ها را به همراه شرایط آن ها با هم مقایسه کنید:

نکاتی درباره سرمایه گذاری رایگان

نکته حائز اهمیت این است که از آفر های رایگان کارگزاری ها به درستی استفاده کنید. مبلغی که کارگزاری ها در اختیار شما میگذارند، برای این است که ببینید آیا سرمایه گذاری مناسب شما هست یا خیر و ببینید آیا میتوانید از معاملات خود سودی کسب کنید یا نه. سودی 100، 1000 یا حتی 10،000 دلاری چه معنایی برای شما خواهند داشت؟

به همین دلیل، بسیار مهم است که از حساب کاربری رایگان خود، مسئولانه استفاده کنید. تمام امکانات کارگزاری را با دقت امتحان کنید و فقط زمانی به معامله واقعی (بخوانید با پول واقعی) بپردازید که مطمئن شدید اطلاعات کافی درباره معاملات جمع کرده اید. دوره ی آموزشی “یاد بگیرید چگونه سودمند سرمایه گذاری کنید” را مطالعه کنید تا توانایی معامله خود را ارتقاء دهید. تمرین و تجربه، دو کلید موفقیت در سرمایه گذاری هستند!

اطلاعات معامله آنلاین

عاقلانه است که از نسخه های رایگان Plus500 یا Freedom24 استفاده کنید. با این کار، میتوانید ببینید اصلا معاملات آنلاین برای شما مناسب هستند یا خیر. معاملات آنلاین، میتوانند بسیار سود ده باشند. هرچند، بسیاری از معامله گران، در آخر معاملات سودمندی ندارند.

به همین خاطر، باید از نسخه آزمایشی خود مسئولانه استفاده کنید. از کل پول مجازی حساب خود، در یک چشم به هم زدن استفاده نکنید. مقاله ی “آموزش معامله” را مطالعه کنید و از موفقیت ها و شکست های خود درس بگیرید. معامله، چیزی است که فقط با تجربه می آموزید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *