چگونه می‌توان سهام هوگو باس (Hugo Boss) را خریداری کرد؟

برند هوگو باس (Hugo Boss) به دلیل لباس‌های فاخر و گران‌قیمت شناخته می‌شود. این برند موفق لباس، آغوش خود را بر روی سرمایه‌گذاران باز کرده است. آیا دوست دارید شما هم شانس خود را در سرمایه‌گذاری این برند امتحان کنید؟ در این مقاله، خواهید دید که چگونه می‌توان در سهام Hugo Boss سرمایه‌گذاری کرد.

چگونه سهام هوگو باس را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام هوگو باس را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام هوگو باس استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام هوگو باس چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام هوگو باس چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم هوگو باس در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت هوگو باس

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت هوگو باس را پیدا کنید.

تحلیل هوگو باس

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام هوگو باس مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم هوگو باس در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام هوگو باس در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام هوگو باس را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم هوگو باس در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند هوگو باس در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام هوگو باس است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

شرکت هوگو باس چه فعالیت‌هایی دارد؟

Hugo Boss یک شرکت آلمانی تولید پوشاک است. این شرکت در سال 1923 در شهر Metzingen آلمان تأسیس شد. این شرکت از آن زمان تاکنون به تولید لباس، کفش و زیورآلات مشغول است. نام این شرکت برگرفته از نام طراح مشهور، Hugo Boss است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر Metzingen آلمان قرار دارد.

همکاری هوگو باس با آلمان نازی در گذشته

تاریخ برند Hugo Boss به دلیل همکاری با رژیم آلمان نازی، لکه‌دار شده است. در زمان استقرار حکومت ملی‌گرای سوسیال، در بین سال‌های 1933 تا 1945 هوگو باس البسه موردنیاز نازی‌ها را تأمین می‌کرده است.

این شرکت سودهای زیادی نیز از این همکاری کسب کرده است. سوابق نشان می‌دهد که این شرکت، گردش مالی زیادی در زمان آلمان نازی داشته است. بعد از جنگ اما، این شرکت رابطه با نازی‌ها را انکار کرد. در سال 1997، یک تاریخ‌دان فرانسوی، به شواهدی از این همکاری دست‌یافت. در آن زمان بود که هوگو باس، به همکاری با آلمان نازی اعتراف کرد.

این شرکت، پیامی را در وب‌سایت خود منتشر کرد که حاوی عذرخواهی شرکت بود. به‌علاوه، غرامتی نیز به کارگرانی که به کار اجباری گرفته شده بودند، پرداخت شد. البته، Hugo Boss هیچ جریمه‌ای برای این همکاری پرداخت نکرد و دادگاهی که تشکیل شد، علی‌رغم این که شرکت هوگو باس در اتهام خود محکوم شد، جریمه این شرکت بخشیده شد. در کتاب‌های تاریخ گفته شده است که هوگو باس که در تاریخ 1948 درگذشت، مجرم نیست و تنها از پیروان رژیم نازی بوده است.

تمرکز بر روی پوشاک مردانه و دیگر محصولات

بعد از جنگ جهانی دوم، شرکت Hugo Boss تمرکز خود را بر روی تولید پوشاک مردانه گذاشت. در سال 1950، این شرکت سفارش برای تولید اجناس مردانه دریافت کرد. اولین کت‌شلوارهای رسمی این شرکت در سال 1960 تولید شد. کمی بعد، شرکت تصمیم گرفت که محصولات دیگری نیز تولید کند. در سال 1984، این شرکت خط تولید عطر خود را نیز افتتاح کرد. همچنین، Hugo Boss از سال 1995 کفش چرم نیز تولید می‌کند. امروزه علاوه بر محصولات معمول، هوگو باس به تولید کمربند، عینک و ساعت نیز مشغول است.

از سال 1997، Hugo Boss خط تولید پوشاک زنانه نیز، راه‌اندازی کرده است. پوشاک بچگانه نیز از سال 2009 به خط تولید این شرکت اضافه شده است. آیا فکر می‌کنید این محصولات می‌توانند با مد کنونی بازار همراهی کنند؟ اگر جوابتان مثبت است، پس شاید بهتر باشد اقدام به خرید سهام Hugo Boss کنید.

خرید_سهام_هوگو_باس

بازاریابی هوگو باس

هوگو باس از سال 1996، اسپانسر جایزه بنیاد گوگنهایم شده است. به‌علاوه، این شرکت از برگزاری نمایشگاه‌های هنری بسیاری حمایت می‌کند. همچنین، Hugo Boss سال‌هاست که با فستیوال هنری زالتسبورگ نیز همکاری می‌کند. از سال 1999، Hugo Boss برنامه‌های زیادی را در این نمایشگاه برگزار کرده است. این شرکت از سال 1987، در برنامه‌ای ویژه، از هنرجویان مدرسه مد اشتوتگارت تقدیر به عمل می‌آورد.

هوگو باس اسپانسر چندین رویداد ورزشی نیز شده است. مثلاً، این شرکت اسپانسر مسابقات موتورسیکلت‌رانی، قایق‌رانی، گلف و فوتبال بوده است. این شرکت از سال 1972، اسپانسر تیم اتومبیل‌رانی McLaren و راننده این تیم، Jochen Maas بوده است. همچنین، Hugo Boss تاکنون اسپانسر چندین تورنمنت گلف نیز بوده است. به همه این‌ها، اسپانسری تیم ملی فوتبال آلمان را نیز اضافه کنید. به‌علاوه از سال 2003، تیم قایق‌رانی Hugo Boss نیز شروع به فعالیت کرده است.

انتقادات از دستمزد کارکنان

گفته می‌شود که دستمزد کارگران خط تولید Hugo Boss در ترکیه و کرواسی، بسیار اندک است. در هر دو کشور، کارگران چیزی بین 308 تا 400 یورو دریافت می‌کنند. حداقل دستمزد در کشور ترکیه، 1002 یورو تعیین شده است. این به این معناست که Hugo Boss حدود 600 یورو زیر حداقل حقوق به کارکنان خودپرداخت می‌کند. این شرکت تاکنون، جوابی به بیانیه Clean Clothes Campaigne که درباره وضع این افراد توضیح خواسته بود، نداده است.

این نوع رفتار با کارکنان، می‌تواند اعتبار برندی مثل Hugo Boss را خراب کند. هنگامی‌که کارکنان این شرکت، به دلیل این رفتار نامناسب شرکت را ترک می‌کنند، خط تولید شرکت دچار مشکل خواهد شد و در نتیجه، قیمت سهام Hugo Boss نیز کاهش خواهد یافت.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *