پرداخت و تقاضای دریافت وجه در Plus500

در Plus500 می توانید به راحتی درخواست بازگرداندن وجوه خود را بدهید. این مقاله نحوه برداشت سریع پول از Plus500 را به شما آموزش می دهد. به هر حال، زمانی که تراز مثبتی بیش از مبلغی که در ابتدا سپرده گذاری کرده بودید، دوست دارید آن را در جایی خرج کنید.

شرایط پرداخت چیست؟

قبل از اینکه تقاضای دریافت وجه کنید، حساب شما باید تایید شده باشد. باید یک کپی از اوراق شناسایی خود به Plus500 ارائه کنید تا کارگزاری بتواند شما را احراز هویت کند. احراز هویت به آن خاطر است که Plus500 از قوانین اروپا پیروی میکند و زیر نظر FCA فعالیت میکند، نهاد ناظری که بر فعالیت کارگزاری ها و دارایی سرمایه گذاران نظارت میکند.

چگونه میتوانید پول خود را از Plus500 بیرون بکشید؟

خب، پس حساب شما تایید شد و حالا میتوانید پول خود را بیرون بکشید! به قسمت Funds در نرم افزار Plus500 بروید.

Funds_ Plus500

سپس، گزینه ی Record  را انتخاب کنید.

تقاضای_وجه_در_ Plus500

در اینجا، شما میتوانید پول خود را به حساب بانکی خود انتقال دهید. باید مبلغی که میخواهید انتقال دهید را مشخص کنید.

انتقال_وجه_ Plus500

چقدر طول میکشد تا وجه به شما پرداخت شود؟

معمولا بین یک تا سه روز کاری زمان میبرد تا مبلغ به حساب شما واریز شود. اگر بیش از این زمان طول کشید، شما میتوانید با خدمات مشتریان Plus500 تماس بگیرید. آن ها به شما کمک خواهند کرد تا مشکلتان را برطرف کنید.

آیا Plus500 واقعا پول را پرداخت میکند؟

Plus500 همیشه وجه شما را پرداخت خواهد کرد. Plus500 زیر نظر AFC فعالیت میکند و به همین خاطر همیشه به صورت محرمانه وجه شما را پرداخت خواهد کرد. موجودی شما و سود به دست آمده همیشه بدون قید و شرط به شما پرداخت خواهد گردید. آیا میخواهید بیشتر درباره قابل اعتماد بودن Plus500 بخوانید؟ در این مقاله، شما همه چیز را درباره قابل اعتماد و حقیقی بودن Plus500 خواهید دانست.

انتقال وجه چگونه پردازش میشود؟

بعد از اینکه درخواست برداشت وجه را ثبت کردید، مبلغ درخواستی از حساب شما کم خواهد شد. تا زمانی که واریز انجام نگرفته است، امکان لغو درخواست توسط خودتان وجود دارد. همچنین اگر درخواست خرید سهامی را داشتید و موجودی شما کافی نبود، Plus500 میتواند درخواست شما را لغو کند.

وقتی درخواست تقاضای وجه تایید شد، دیگر امکان لغو آن وجود ندارد و مبلغ به زودی به حساب شما واریز خواهد شد.

لطفا توجه کنید که تنها موجودی استفاده نشده حساب خود را میتوانید بردارید. اگر مبلغی برای ثبت سفارش خرید سهام در حساب شما موجود است، تا پایان معامله، امکان برداشت آن وجود ندارد.

میخواهید یک حساب در Plus500 افتتاح کنید؟ اینجا را کلیک کنید تا 40،000 دلار سرمایه مجازی به شما تعلق گیرد!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *