سرمایه گذاری در بیتکوین کش (Bitcoin Cash)

هر چه بیشتر میگذرد، افراد بیشتری متوجه مزایای سرمایه گذاری در بیتکوین میشوند. به دلیل افزایش قیمت های بسیار سریع و نوسانات بیتکوین، میتوان پول زیادی از معامله آن کسب کرد. اخیرا اما، امکان سرمایه گذاری در بیتکوین کش به وجود آمده است. با خرید هم بیتکوین و هم بیتکوین کش، میتوان سود مضاعفی از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بدست آورد. اما بیتکوین کش (Bitcoin Cash) چیست و چگونه کار میکند؟

چگونه می توان  Litecoin را خریداری کرد؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام Bitcoin Cash را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام Bitcoin Cash استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند Bitcoin-Cash.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو Bitcoin-Cash هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

سرمایه گذاری در بیتکوین کش با خرید این ارز دیجیتال

بعضی سرمایه گذاران تصمیم میگیرند که مستقیما بیتکوین کش را خریداری کنند. میتوان این کار را با خری سهام مقایسه کرد. شما بیتکوین کش را خریداری میکنید به این امید که در آینده قیمت آن افزایش یابد.

میتوان بیتکوین کش را از سایت های مختلفی خریداری کرد. خودم شخصا طرفدار Freedom24 هستم. با Freedom24، میتوان در چند دقیقه بیتکوین کش را خریداری کرد. همچنین، ارزهای دیجیتال دیگر نیز در این سایت قابل خریداری هستند. از لینک زیر، همین حالا یک حساب کاربری رایگان افتتاح کنید:

سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.

چه چیزی میخواهید درباره بیتکوین کش بدانید؟

بیتکوین کش (Bitcoin Cash) چیست؟

میتوان گفت که بیتکوین کش، انشعابی از بیتکوین اصلی است. هنگامی که دو دسته از کاربران درباره آینده بیتکوین دچار اختلاف نظر شوند، انشعابی درست میشود و ارز دیجیتال اصلی دو پاره میشود. همین اتفاق برای بیتکوین کش افتاده است. به همین دلیل صاحبان بیتکوین اصلی همان میزان ار ارز جدید (بیتکوین کش) دریافت میکنند.

بیتکوین کش شباهت های زیادی با بیتکوین دارد. بیتکوین کش نیز یک ارز غیرمتمرکز است که قابل ردیابی نیست. هیچ نهادی نمیتواند استفاده از این ارز را کنترل کند. همین باعث جذابیت بیتکوین کش برای بسیاری از افراد میشود.

چرا بیتکوین کش به وجود آمد؟

همانگونه که پیشتر ذکر کردیم، بیتکوین کش بخاطر اختلاف نظر دو گروه از افراد به وجود آمد. هنگامی که همچین اتفاقی رخ دهد، یک انشعاب از ارز اصلی ایجاد میشود و آم ارز دو پاره میشود. اختلاف نظر در بیتکوین درباره میزان حجم تراکنش ها در شبکه بود.

بیتکوین نسبتا کند است، برای مثال، تراکنش با بلوک های اطلاعات، به طور متوسط ده دقیقه طول می کشد. قطعا این موردی نامطلوب است، خصوصا زمانی که میبینیم بیتکوین روز به روز بیشتر به عنوان یک روش پرداخت استفاده میگردد. بیتکوین کش، با ذخیره فضای مجازی بیشتر، سعی در حل این مشکل دارد. به همین دلیل، تراکنش های انجام شده با بیتکوین کش سریعتر است.

بیتکوین_کش

استراتژی سرمایه گذاری در بیتکوین کش (Bitcoin Cash)

دو استراتژی مناسب برای سرمایه گذاری در بیتکوین کش وجود دارد. در استراتژی اول، تمرکز شما بر روی تغییرات قیمتی است. برای مثال، میتوانید در کاهش یا افزایش قیمت در Plus500 قیمت سفارش کنید. اگر میخواهید بهترین نتیجه را کسب کنید، باید هنگام تغییر قیمت های زیاد، سفارش خود را ثبت کنید.

استراتژی دوم، خرید بیتکوین کش در زمان مناسب است. اگر اعتماد زیادی به آینده ارزهای دیجیتال خصوصا بیتکوین کش دارید، میتوانید در زمان افت قیمت اقدام به خریداری کنید تا در آینده با افزایش قیمت سود کسب کنید.

چه زمانی باید بیتکوین کش را خرید و فروش کنید؟

درست مثل خرید بیتکوین، در خرید بیتکوین کش نیز باید زمان بندی مناسب را رعایت کنید. برای این کار، باید حواستان به اخبار و نمودارهای قیمتی باشد. نکته خوب سرمایه گذاری در بیتکوین کش در Plus500 این است که میتوانید در کاهش و افزایش قیمت ثبت سفارش کنید. در Plus500 حتی این امکان وجود دارد که از سقوط قیمت هم سود یا ضرر کسب کنید.

در کارگزاری های امروزی، شما این گزینه را دارید که پیش فروش (Short) کنید. با این کار، در زمان افت قیمت، سود بدست می آورید. در نتیجه، حتی در سقوط قیمت ها نیز شما متضرر نخواهید شد. این حقیقت که بیتکوین کش نوسانات بسیاری دارد، از ابتدای معرفی و عرضه، مشخص شد. اگر در ابتدای عرضه، پیش فروش  میکردید و بعد در ادامه اقدام به خریداری میکردید، از کل بالا و پایین شدن قیمت، سود بدست می آوردید.

نمودار_بیتکوین_کش

همانگونه که در نمودار بالا مشاهده میکنید، موقعیت های بسیار زیادی برای سود کردن در این ارز دیجیتال جدید وجود دارد. قیمت بیتکوین کش بسیار نوسان دارد و میتوانید با استفاده از اعتبار، شانس موفقیت سرمایه گذاری خود را افزایش دهید. اما باید با خاطر داشته باشید که این نوسان، به معنای ریسک بیشتر نیز هست. به همین دلیل، بهتر است ابتدا با یک نسخه آزمایشی، معاملات را تمرین کنید.

نرخ تبادل بیتکوین کش (Bitcoin Cash)

در پایین، میتوانید نرخ معامله بیتکوین کش را مشاهده کنید. همچنین میتوانید با فشردن دکمه خرید یا فروش، در بیتکوین کش سرمایه گذاری کنید.

آینده بیتکوین کش

آینده بیتکوین کش هنوز نامعلوم است، امکان این که این ارز دیجیتال در بازار دوام بیاورد بسته به تعداد افرادی دارد که از آن حمایت میکنند. اما در حال حاضر، بیتکوین بزرگترین ارز دیجیتال بازار است و در آینده نزدیک چیزی تغییر نخواهد کرد. بیتکوین کش نیز جای خود را در بازار باز کرده است و به یکی از ارزهای اصلی بازار تبدیل شده است. به همین خاطر، باید دید که آیا استخراج کنندگان و فروشندگان از این ارز جدید حمایت خواهند کرد یا خیر. همین، میتواند شاخصی باشد که نشان دهد بیتکوین کش در حال رشد است و در نتیجه قیمت آن در آینده افزایش خواهد یافت.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *