خرید نانو: چگونه می‌توان در Nano سرمایه‌گذاری کرد؟

بازار ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران تازه‌وارد بسیار جذاب است، خصوصاً آن‌هایی که می‌خواهند سود زیادی کسب کنند. یکی از پروژه‌های جدید این بازار که رشد خوبی نیز تجربه کرده است، Nano است. اگر در فکر اضافه‌کردن نانو به سرمایه‌گذاری خود هستید اما اطلاعات کافی درباره آن ندارید، نگران نباشید. در این مقاله، تمام اطلاعاتی را که پیش از سرمایه‌گذاری در نانو نیاز دارید بدانید را به شما خواهیم گفت!

چگونه می‌توان ارز دیجیتال نانو را خریداری کرد؟

به‌عنوان یک معامله گر یا تریدر (جدید) ممکن است از خود بپرسید که آیا شروع معامله ارز دیجیتال نانو عاقلانه است؟ به همین دلیل در این مقاله، با استفاده از مهم‌ترین اطلاعات در مورد تِزوس یک بررسی اجمالی مفید ارائه داده ایم. تِزوس از این نظر منحصربه‌فرد است که کاربران میتوانند خودشان در مورد آیندهٔ این ارز دیجیتال تصمیم بگیرند. این عنصر دموکراتیک میتواند خرید ارز دیجیتال نانو را جالب کند.
آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام نانو را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام نانو استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند .
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

نانو چیست – هدف پروژه

در ابتدا باید کاربرد نانو را بررسی کنیم. نانو (NANO) یک ارز دیجیتال است که تراکنش‌های سریع و بدون کارمزد انجام می‌دهد. این پروژه قرار است برخلاف بیت‌کوین (Bitcoin) مقیاس‌پذیری بالایی داشته باشد. این پروژه در ابتدا RaiBlocks (XRB) نام داشت اما برای راحتی سرمایه‌گذاران، این نام به نانو تغییر یافت.

تیم توسعه‌دهنده نانو قصد دارند با ترکیب تکنولوژی بلاک‌چین با گراف جهت‌دار غیرمدور، نانو را به اهداف ذکر شده برسانند. این تکنولوژی به هر حساب، بلاک‌چین اختصاصی خود را اختصاص می‌دهد. در نتیجه، بسیاری باور دارند در حال حاضر، سرمایه‌گذاری در Nano بهترین انتخاب است.

پیدایش نانو – نسخه ابتدایی

ارز دیجیتال نانو توسط Clin LeMahieu پدید آمده است. این شخص یک مهندس نرم افزار سرشناس است که سابقه کار با شرکت های Dell و AMD را دارد. او در سال 2014، RaiBlocks را تاسیس کرد و در سال 2015، از این ارز دیجیتال رونمایی کرد. او هنوز هم در تیم توسعه این ارز دیجیتال فعال است. در اساس‌نامه این ارز دیجیتال، او به سه مورد از مشکلات عمده بیتکوین اشاره کرد:

  • مقیاس‌پذیری کم و کارمزد بالای تراکنش
  • تأخیر بالای تأیید معاملات (میانگین تأیید تراکنش‌های بیت‌کوین، 164 دقیقه است)
  • بهره‌وری انرژی و عدم وجود پایداری برای استخراج ارز

این اساس‌نامه بسیار مورد توجه قرار گرفت. به همین دلیل، بسیاری با امید رشدی سریع، شروع به سرمایه‌گذاری در Nano کردند. در زمان نگارش این مقاله، LeMahieu هنوز هم مدیر تیم توسعه نانو است. او بر روی ساخت پروتکل هسته نانو تمرکز دارد. البته این تیم در طی این سال‌ها، بزرگ‌تر نیز شده است.

سرمایه_گذاری_در_نانو

بلاک‌چین نانو چگونه کار می‌کند؟

ارز دیجیتال نانو، چندین عنصر بلاک‌چین را با الگوریتم نمودار جهت‌دار غیر مدور (DAG) ترکیب می‌کند. تحت این ساختار، هر نانو بلاک‌چین مخصوص به خود را دارد که موجودی و سوابق تراکنش‌ها را در خود ذخیره می‌کند. به این سیستم، زنجیره حساب یا Account Chain نیز گفته می‌شود. تنها صاحب هر حساب به این بلاک دسترسی دارد. هر حساب می‌تواند به طور مجزا از سیستم به‌روزرسانی شود. این حد از کنترل و دسترسی، در پروژه‌های دیگر مشاهده نمی‌شود.

هنگامی‌که یک حساب چند نانو را ارسال می‌کند، یک “بلاک واریز” به زنجیره این حساب افزوده می‌شود و بعد، موجودی حساب، به‌روزرسانی می‌شود. حسابی که به آن نانو واریز شده، یک “بلاک دریافت” دریافت می‌کند. در نتیجه، آخرین بلاک هر حساب، موجودی آن حساب را مشخص می‌کند. این بدین معناست که به‌زودی، سرعت پردازش Nano از تمام ارزهای دیجیتال دیگر بیشتر می‌شود که البته این ویژگی در آینده به محبوبیت نانو نیز اضافه خواهد کرد.

ریسک‌های سرمایه‌گذاری در نانو

ریسک چندانی برای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال Nano وجود ندارد. اما بزرگ‌ترین ریسکی که سرمایه‌گذاران باید به آن توجه کنند، این است که احتمال دارد نانو نتواند به هدف خودش برسد. البته اکنون‌که این تیم پیشرفت خوبی حاصل کرده است، احتمال چنین چیزی اندک است، اما کسی چه می‌داند در آینده چه پیش خواهد آمد. احتمال دیگر این است که یکی از ارزهای دیجیتال بتواند عملکردی بهتر از نانو داشته باشد. باید به خاطر داشته باشید که سرمایه‌گذاری در Nano همواره ریسک‌های خود را دارد. البته سرمایه‌گذاری در تمام ارزهای دیجیتال ریسک‌های مربوط به خود را دارد. هر چه باشد، بازار ارز دیجیتال نانو بسیار پر نوسان است.

با سرمایه‌گذاری فعال در نانو می‌توانید از تحولات قیمت این ارز دیجیتال، سود کسب کنید و به شرایط بازار، واکنش مناسب نشان دهید.

مزایای سرمایه‌گذاری در نانو چیست؟

سرمایه‌گذاری در Nano، مزایای زیادی دارد. یکی از بزرگ‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال، این است که تراکنش‌های نانو بسیار سریع انجام می‌شوند. از آنجایی که نانو از تکنولوژی گراف جهت‌دار غیرمدور (DAG) استفاده می‌کند، پردازش تراکنش حساب های دیگر، بر روی تراکنش لحظه ای تاثیر نمی گذارد.

یکی دیگر از دلایل خرید نانو، (تقریباً) بدون کارمزد بودن معاملات است. عدم وجود کارمزد معاملات نیز، به دلیل همین پردازش سریع است. تراکنش‌های نانو تنها به یک واریز کننده و دریافت‌کننده نیاز دارد و هر تراکنش تنها 0.000035 دلار کارمزد دارد.

همچنین این ارز دیجیتال بهره‌وری و مقیاس‌پذیری بالایی دارد: به گفته سازنده این ارز دیجیتال، نانو می‌تواند در هر ثانیه 7000 تراکنش را انجام دهد. از آنجایی که نانو توانسته است مشکل زمان پردازش تراکنش‌های بیت‌کوین (Bitcoin) را حل کند، می‌تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد. آیا به آینده نانو اطمینان دارید؟ پس شاید بهتر باشد اقدام به خرید ارز دیجیتال Nano کنید.

ذخیره‌سازی در کیف پول مخصوص

احتمالاً شما هم پس از مطالعه مطالب بالا دوست دارید در Nano سرمایه‌گذاری کنید. اگر این ارز دیجیتال را از یکی از صرافی‌های آنلاین خریداری کرده‌اید، شاید بهتر باشد ارز خریداری شده را به کیف پولی مخصوص انتقال دهید. برخلاف ارزهای دیگر، شما واقعاً می‌توانید توکن NEM خود را در کیف پول دیجیتال خود ذخیره کنید. با این کار، از هک شدن حساب و اتفاقات ناخوشایند جلوگیری خواهید کرد.

کیف پول‌های الکترونیکی مختلفی برای انتخاب وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم که از یک کیف پول سخت‌افزاری مثل Ledger استفاده کنید. از آنجایی که این کیف پول هیچگاه به اینترنت متصل نمی‌شود، امن‌ترین گزینه محسوب می‌شود. البته چنین کیف پول‌هایی قیمت بالایی دارند. اگر نانوی چندانی ندارید و قصد ذخیره‌سازی امن این ارز دیجیتال را دارید، می‌توانید از یک کیف پول مجازی استفاده کنید. این کیف پول‌ها، به راحتی قابل نصب بر روی کامپیوتر هستند.

جمع‌بندی: آیا باید در نانو سرمایه‌گذاری کنید؟

اکنون شاهد هستیم که اکثریت جامعه فکر می‌کند که ارز دیجیتال Nano، آینده روشنی دارد. پس شاید سرمایه‌گذاری در نانو ایده خوبی باشد. هرچند، منتقدانی نیز وجود دارند که باور دارند نانو نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد. حال، آیا سرمایه‌گذاری در Nano هوشمندانه است؟ این تصمیم شخصی شماست. کاملاً بستگی به پیش‌بینی شما دارد که آیا نانو می‌تواند به رشد خود در آینده ادامه دهد و به اهداف خود برسد یا خیر. در هر حال، اطلاعات این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا تصمیم بهتری درباره ارز دیجیتال نانو اتخاذ کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *